MENU

08:14
איזה סוג של מוסיקה עדיף לקיים יחסי מין? רשימה של המסלולים הטובים ביותר

בוודאי, יש לכולם מנגינה כזו או שיר, שממנו לגלים בלתי צפויה של כוח מתחיל, השראה, הרמת מצב הרוח ואת הרצון להיכנע מקצבים מוסיקליים. ועכשיו זה לא על מוסיקה עבור הכביש, ספורט, מסיבות או הליכה, אבל על זה שתלווה אותך רגעים אינטימיים אינטימיים ביותר של החיים.

התוכן של המאמר

1 מוסיקה עבור מין רומנטי רגוע ומרגיע 2 מוסיקה למין משוגע של בעלי חיים 3 מוסיקה פופולרית קצבית למין 4 מוסיקה קלאסית למין 5 מוסיקה שבה אתה יכול לפתות ולדחוף למין

לפני תוהה איזה סוג של מוסיקה עדיף לקיים יחסי מין?»זה צריך להיות מחוספס עם איזה מין אתה מעדיף יותר, למשל, מישהו מעדיף סצנות מיטות נלהבות, ומישהו אוהב סקס רומנטי רגוע ועדין. בנוסף, מה אתה אוהב, אתה חייב לשקול את הטעם של השותף שלך.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה ויהיה חברה נעימה.

אחרת, זה לא יהיה מצב נעים למדי כאשר במהלך משחקי האהבה, השותף שלך או שותף יבקש להחליף את השיר, וללא התמקדות בתהליך חשוב יותר.

מוסיקאי קרובים להשפיע על הנושא של יחסי מין, הכו אותו קליפים שלהם ולהקים עבור גל ארוטי, מתנהגים על המאזין שלהם כמו Afrosis ואחריות של הלילה ללא שינה.במאמר זה תוכלו ללמוד מה המוסיקה המינית יכולה להיכלל כדי להצית את התשוקה והרצון של השותף.

מוסיקה רגיעה רומנטית ומרגיעה sexii

אם אתה מתכננים לארגן את השותף שלך ערב רומנטי עם ארוחת ערב עם נרות, עם המשך נוסף, עדיף לבחור קומפוזיציה רגועה, מלודית, אשר יפתור מקצבים איטיים מכרזים. שיר ערש, כמובן, לא מתאים, אבל חייב להיות משהו לא distracting, לא מעצבן, עם הערות כלי נגינה ושירה קלה. להלן העליון 10 מסלולים עבור סקס רומנטי:

פנים - Leemarlin המנון - Emancipator יום מלאך של היום - Palaraga Technicolor היכו - הו לאגד לך את הכישוף שלי - מנחה, עד Challenger עמוק. Helios - Colortherapy, Helios הולך הביתה - ásgeir קפריסין בוקר - Palaraga רוח קיץ - חלוקת קטיפה Déjà Vuinstrumental - Enigma

מוסיקה עבור סקס משוגע

אם אתה רוצה לחוות משהו באמת מדהים ויוצא מין, סקס ללא כל טאבו ו איסורים כמעט תשוקה של בעלי חיים, אתה יכול להוסיף לרפרטואר סלע מתכת כבד. הערות של ז'אנר זה יוכלו לעשות סקס קצבית מאוד ולאפשר להגדיל את רמת ההורמונים, מרגש ומעורר על ניסויים חדשים.להלן כמה מסלולים משוגע מִין:

פוטיטופ - חשמל - BeachhouSeclub גיבור -, ויסקי - זומבי - מסיבת ליל כל הקדושים סקס & סמים - Megadeath קיצוני רוח רפאים -

ריתמית מוסיקה פופולרית עבור sex3

אתה יכול להשתמש פופולרי להיטים ממוסיקה פופ עבור סקס מצחיק, שובב. אגב, זה מוסיקה למין, אותו הדבר, הוא מתאים היטב למשחקי תפקידים. ריתמית מוסיקה פופולרית, כמו, מתוק, גורם לך להרגיש טעם לוואי מתוק נעים. להלן הדף 5tres עבור סקס קצבי:

ביונסה - הילה מדונה - ג'ון אהובתי N & n - manibeats ברונו מאדים - גורילה Diadams - Rianna

מוסיקה קלאסית עבור sex4

כמה פסיכולוגים הוכיחו כי כמה קומפוזיציות מוסיקליות, כמו גם, לאפשר מנגינה למין. במיוחד אם המלחינים הגדולים עצמם, מפורסמים עבור חיי אהבה פעילים, הם ידעו בדיוק אילו קומפוזיציות נדרשות של אנשים.

ארוג וואגנר סטרווינסקי

מוסיקה שבה אתה יכול לפתות ולדחוף sex5

לפני לך למקרה, תמיד חשוב לזכור, התפקיד הראשוני הוא שיחק הגדר את השותף שלך. תחשוב על איזה סוג של מוזיקה אתה מפעיל את הרקע ב תאריך תאריך, ליצור את אותו קצב אנרגיה ולגרום לך להסיח את הדעת משבועה.

עכשיו אתה יודע איזה סוג של מוסיקה עדיף לקיים יחסי מין. בפלייליסט של רובנו המנגינה המגוונת ביותר, מן המוסיקה הקלאסית, פופ ולפתוח, לסלע קשה. לדברי פסיכולוגים, מוסיקה, אכן, צריכה לחפוף עם רגעים מסוימים של חיים ולציית קצב הגופני הפנימי של האדם ומדינת האנרגיה. לכן, ברגעים מסוימים של החיים, אנחנו רוצים להקשיב לאחד, או הרכב מוסיקלי אחר.

למרבה המזל, היום יש לנו גישה לעבודות מוסיקליות שונות לחלוטין וכולם יוכלו לבחור מנגינה שתעזור להמציא פנטזיה, ליצור מצב רוח מינית, לעבוד מרגש, כדי להתחיל שותף או שותף ולעשות לילה, מתעוררים , בלתי נשכחת. אבל, אם, לא היית מסוגל להחליט עם העדפות כלליות על מוסיקה, אתה יכול פשוט להישאר על שתיקה.

תוכנית איסוף מקצועית לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה עכשיו לא אותם רגעים חיוביים בעבודה.

אחרי הכל, את המוסיקה הטובה ביותר במהלך סקס היא זו שאתה בעצמך!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה נערות ליווי בהרצליה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מוסיקה חד משמעית לא צריך להסיח את הדעת מהתהליך. אני לא ממליץ לבחור קומפוזיציות דינאיות מדי, כמו גם שירים עם מילים. כל זה יכול להביא את מצב הרוח, החזרתו תצטרך הרבה זמן. מספר עצום של זוגות לא אוהבים לקיים יחסי מין כדי לקיים יחסי מין, ובחרתם ניתן להסביר. גם שותפים לעתים קרובות לא יכול להסכים על ליווי מוסיקלי. אם זה הופך לחסום stumbling בין באהבה, אז עדיף לנטוש מוסיקה בכלל. אז אתה יכול לגמרי לטבול את עצמך בתהליך ולא להסיח את דעתו של דבר!

Просмотров: 569 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar