MENU

11:46
גירוי של פטמות של גברים: כיצד לקבל הנאה חסרת תקדים

באופן טבעי, בחורים אין חזה, כמו גברת, אבל לגמרי כל אדם יש פטמות.על פי הסקר שנערך, 52% מהחבר'ה ו -82% יתפללו זאת גירוי של פטמות גורם התרגשות סקסית חמורה. אבל לא כל הנשים יודע שאדם יכול להיות נעים כמו עבורם. על ה הבסיס של אותו מחקר נעשה מסקנות כי 78% של נשים ו 40% של החבר 'ה מסכים כי גירוי לא רק גורם להתרגשות סקסית, אבל ומגדיל אותו.

1 Best טכנאים ידניים לגירוי של פטמות בחורים 2 הטוב ביותר טכניקות לגירוי של פטמות פטמות 3 אחרים שיטות גירוי של פטמות

בחורים ובגברות הם שונים בטופס ומינוי, אבל ב שלם, אלה הם כל אותם הפטמות. כדי למגרין, יש כמה עבודות מחקר נושא של פטמות, במיוחד זכר.התוכן של המחקר, שנערך בשני אלפים 6, הוכיח כי רק 17% החבר 'ה סיפקו שותף הפטמות שלהם לחיבה, בעוד המספר נשים נהנות מלטפות בחזה הסתכמו ב -59%. ורק 7% מאמינים במחזור.

למה מעבר גדול של נשים מהחבר'ה על תוצאות ההצבעה? מה לא בסדר עם פטמות זכר? לגמרי לא. נקודת מבט דומה נולד בשל היעדר החינוך המתאים.

סקסולוגים אלה מורגן נאדז'יב סבור כי לימודי גברים הפטמות מוחזקות מדי פעם בשל העובדה כי הרפואה מתעניין יותר גבירותיי, כי גברים לא לשאת פונקציה מסוימת. הרבה גברים מעדיף לא להיכנע לגירוי, כי זה סביר יותר ללכת, ו פעילות דומה יכולה להכריח אותם להרגיש לא נוח, לפחות באומץ. הגברות מתפללות לפטמות, כמו על האזור הארוגני, מאז החזה קשור באמת עם התפתחות מינית. בעוד גברים בכלל שום דבר אינו אומלל על החלק הזה של הגוף.

בשל היעדר מודעות וכמה דעות קדומות, סטריאוטיפ הופיע כי הפטמות נעים רק עבור הנשים. שטויות! רבים מאלה הטוענים כך אפילו לא לנסות לחוות דומים.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם בחורים משגשגים, אלה אשר הולכים לנצח מופיעים בחופשה, הליכה ישירות עם גברת בהירה. הכנסה זו היא די למדי, כדי להבטיח באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

לעקוב אחר לשלם יותר תשומת לב לתהליך זה בסרטים פורנו, ספרות עבור מבוגרים כך שגברים לא מרגישים פחתות.

הזכר והגברת של הפטמות הן דומות מבחינה אנטומית לשניהם יש צינורות חלב, ושני סוגי בלוטות החלב מכילים בדים חלב בְּלוּטוֹת הַרוֹק. שני הפטמות של גברים וגם ליידי מכילים דיכוי צמוד לעבוד כמו הגוף העיקרי מגרה. ההבדל הוא כי רשת העצבים ב פטמה זכר דחוס יותר. משמעות הדבר היא כי התגובה החושית מטורף בדרך כלל מאופק יותר. הפטמות של גברים רגישות יותר גירוי מאשר נשים.

נשים רבות עשויות להיות כרגע זה הפך סקרן איך הם יכולים לתרום לגירוי של הפטמות של אהובתם. מורגן החליט לחשוף לגנות את חידות ופרטים על שיטות שנוסו, ומאפשר לך ניסיון הנאה ייחודית בתהליך. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

הטוב ביותר טכניקות ידניות לגירוי של פטמות אצל גברים

יותר רגיל אבל מ זוהי תרגיל נעים יותר - מכות קלות עם האצבע. באמצעות קצה המדד או האצבע האמצעית, מעט שבץ את הפטמה עם תנועות רדיאליות קלות. השתמש בט"ח אצבע כדי ליישם את השומן, מכות קלות ליד Narba.

נסה הצבת פטמות בין אצבעות ענק למדד ולהגלגל אותו בחזרה קדימה בין אצבעות, מעט לחיצה. להגדיל את עוצמת הלחץ אם שותף יסכים על זה.

עוד נעים מניפולציה - חיבור. לזה הפטמות צריך להיות ממוקם בין אצבעות ענק למדד, דחיסה.

בשימוש נפוץ טֶכנִיקָה:

משלוח (כותנה מקופל מכסה אצבעות), נושמים קלים (מסמר של האצבע), לסובב (למקם את הפטמה בין המדד ואצבעות ענק, להפוך אותם בהתחלה, אז בכיוון השני).

עָצמָה Pandasure לדון עם שותף תגזימו.

הטוב ביותר טכניקות לגירוי של פטמות זכר RTET2

הפה יכול להיות מועבר גם תענוג צבעוני יותר, אם אתה יודע מה טכניקות להשתמש.

השתמש קצה השפה כדי לעגל אותם סביב רגיש מוֹצֵץ. ואז, זז בצורה חלקה, להחיל את המצמד של הלשון. אחרי זה, להגדיל את האינטנסיביות, ללכת לזעזועים קלים. עַכשָׁיו להשתמש לא רק את קצה, ואת השפה היא לגמרי לגמרי להגדיל את הגירוי.

האיש שלך יהיה כנראה אוהב את תנועות היניקה.ודא כי תקנות הבטיחות עוקבות זאת. קצפת או ' ציפוי כבר מזמן נעשה חיוני תכונה של הכנה lasp. החל סירופ האהוב עליך על גברים פטמות, ואז שמנמן אותו קשה. הפטמות של גברים גם צריך אהבה!

אַחֵר שיטות גירוי של פטמות 3

לדוגמה, אתה יכול לקחת קוביית קרח ומעגל סביב פטמות. כאשר הקרח מתחיל להמיס באופן שווה, ללקק את המים עם הלשון שלהם, המשפיעים על שפת הפטמה.

שעווה - מועמדות קרח. כדי לעשות זאת, לשרוף את הנר ואת שעווה לטפטף על החזה. ל זה הפטמה בין השיניים הקדמיות, קצת נגיסה, ולהתחיל קצת מוצץ את זה. ועקיצות קטנות תוסיף חדות. בשביל זה bite פטמות עם שיניים קדמיות, הגדלת עוצמת העיתונות.יכול לשמש פריטים זרים ליישם אדם אהוב.

אבל אם אתה רוצה לדעת אם הגברים כמו פטמות ענק, להמשיך מאוחר יותר על ידי התייחסות!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

גירוי של פטמות של גברים כמו לא הרבה. כמה גברים לא מרגישים שום דבר בכלל, אחרים לא נעים לאחרים. באופן טבעי, כמו ניסיון אני ממליץ לחוות את הגירוי של אזור זה ארוגני, אבל לא להיות מופתע אם הבחור לא אוהב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה בסיסי להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה נעימה.

ואם הוא נהנה - זה נהדר! למד טכנאים חדשים, לקרוא מידע על סקס, אבל לא בעיוורון בעקבות כל מה שלמדת. דגש על החושים של השותף ואת הרגשות שלך, כך שהמין היה מאוד הרמוני ורווי. לכל אחד מהם יש אזורים ארוגניים משלה, ומוצא אותם משותף - עיסוק מרגש ונעים.

Просмотров: 270 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar