MENU

11:43
ההכשרה הנעימה ביותר: כמה קלוריות שורף סקס?

סקס הוא, כמו שאנחנו רגילים לקריאה, פעילות גופנית, כן. זה אפילו רק משפיע על הגוף על הגוף כמו פעילות גופנית: אחרי סקס יש לך עייפות נעים, נשימה תכופה יותר, lomotics בשרירים.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, זה כבר לא אחד בלבד צדדים שימושיים לעבוד.

ראוי לדמיין את מה שנשרף כמו שאנו נהגו לקרוא, קלוריות שגויות, נכון?

התוכן של המאמר

1 מה מתפללים מחקר? 2 איך לשרוף יותר קלוריות במהלך יחסי מין 3 פלוסים אחרים של מין

ימין. ועכשיו נוכל להתמודד עם כמה.

איזה מחקר הוא melmbing?אני

זה פשוט לא סוף סוף ללמוד את המדענים שלך, ברצינות. כאן כדי לעשות אנשים אין מה לעשות, לא תהיה תרופה לסרטן להמציא כי אם.

נהדר, זה טבעי, בדיחות. למעשה, למעשה, המין המיני צריך גם ללמד, כן - בכל הפרטים.

אז, קוויבק, באופן כללי, המכון למונטריאול למד 20 זוג הטרוסקסואלי אחד בגיל 20 שנים או ללא אומלנס. הם בילו ניסיון: הם לשים אזיקים על החבר 'ה ... ח'ם, אני מצטער. ברזל, באופן טבעי. וביקש מהם לעשות סוגים שונים של פעילויות.

ראשית, הם, באופן כללי, ביקשו לעשות ריצה שלושים דקות בקצב ממוצע על ההליכון, ולאחר מכן, איך אתה מבין, לעשות אהבה. אבל שים לב כי, קוק רוב יז הוא משוכלל לנו יחד, טמפרטורת אוויר גבוהה ו heartbeat פעימה נשימה תכופים יותר - שילוב רע, זה עלול סוף סוף להיות רע.לדוגמה, התנוחה המיסיונרית במשך 10 דקות, בסופו של דבר, תשרוף בערך ארבע עשרה קלוריות בנערה וכ -40 שבע קלוריות באדם, כי הוא, לשים את זה בעדינות, יעביר עוד שותפים פעילים.ולא קיום יחסי מין, אז הגברת תשרוף כ -30 קלוריות, וגבר - 50. ולא, לא היה אהבה לעשות אהבה, מחזיק שותף על המשקל, אז האיש שורף את שישים ו -5 קלוריות (לכל אותו 10 דקות, כן כן!), ואישה היא 40, כי זה רק לזוז על הזין שלו לעטוף אותו עם הרגליים שלו.

אגב, הסיבה לכך היא כי הגוף הנשי הוא באופן עקרוני פחות ברצון פרידה עם קלוריות ושומן: הוא מותאם לצבירה, כך שזה היה קל יותר לשאת תינוק מאוחר יותר, בעוד הזכר מאבד שומן עושה את השרירים קל יותר. ואפילו לא צריך לקרוא את זה באופן אירוני, זה לא נכון?

במהלך אימון ריצה, שנמשך חצי שעה, הכמות, איך כולם נמס, קלוריות שרפו רק על גדל: עד מאתיים 70 6 קלוריות אצל גברים, ומאות שלוש עשרה בגברות. המשיבים בשני המינים חגגו בערך אותה רמה של עייפות הן במהלך אימון פועל ובמהלך המון מיני. דירות דיסקרטיות בתל אביב

היה גם מחקר נוסף שפורסם בכתב העת הרפואי המדעי של ניו אינגלנד. זה אומר כי אדם במשקל 70 ק"ג, בסופו של דבר, כוויה על 3.5 קלוריות במהלך יחסי מין, במילים אחרות, כמאתיים של 10 קלוריות לשעה. זה, לשים את זה בעדינות, מתאים את האינדיקטורים שריפת קלוריות הממוצע במהלך אימון לא עשיר מאוד (לדוגמה, בשלב הספורט).

אבל יש בעיה: פחות או יותר הגון, להשוות עם התוצאה של איך אנחנו עקביים איתך, עומסי ספורט, מספר קלוריות אנשים יכולים לשרוף בשעה של פעילות מינית. לא מספיק מי יודע את המין עצמו, יחסי מין, בלי לקחת בחשבון את הפריזות שאינם לשרוף קלוריות, כי אנשים לא זזים, אבל פשוט עובש, בסופו של דבר, נשיקה - נמשך בממוצע שש עשר דקות. כולם ברורים שבמלים אחרות, נשרפו, לשים את זה בעדינות, זה יהיה בערך 20-30 קלוריות, וזה לא ממש יפה.

לכן, אי אפשר לקרוא על סקס כתחליף, כפי שכולם מובנים, תרגילי ספורט. אבל משהו שאתה יכול לעשות זאת!

כיצד לשרוף יותר קלוריות במהלך sex2

יש סקס יותר.

לדוגמה, לעבוד על משך יחסי מין, להתאמן "קצוות" (זה כאשר אדם נראה להביא את עצמו למדינה "עומד לסיים," ולאחר מכן כמה פעמים, בסופו של דבר, מכניס את האורגזמה כך בסופו של דבר ההרגשה ממנו היתה חזקה יותר).

אהבה ריצה.

זה מובן כי הטמפרטורה סביב במהלך יחסי מין צריך להיות מספיק איך להתבטא, גבוה כך שניהם נסחף - כך קלוריות בסופו של דבר להיות נשרף. לא לספור את התכונות של Vioraner, הרגשות האישיים של המשיבים נלקחו גם בחשבון: כמה אנרגיה, על ידי השקפותיהם, הם בילו, כמה עייף וכמה תענוג קיבל אחד או אחר פעילות אחרת.התוצאות שוחררו: גברים נשרפו בממוצע 100 קלוריה אחת לפגישה של ז'אד מיניות, שנמשכו 20 דקות, במילים אחרות, כ -4.2 קלוריות לדקה.

איסוף מקצועי רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים בעבודה.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגברות אינן נוחות: שישים ותשע קלוריות במשך 20 דקות או 3.1 קלוריות לדקה.

תרגול תנוחות שונות.

לא להשתמש צעצועי מין.

למעשה, צעצועי מין הוא מגניב, נהדר נחמד מאשר המטרה שלך - לשמוח את עצמך או שותף. ציד מאוד להקצות מה אבל ולא המטרה - להשתמש במין איך, איך אנחנו תמיד מדברים איתך, עומס ספורט, אז צעצועי מין - האויב שלך. מחא כפיים, זז, כמו שאנו מתרגלים לזה, התחת, ולא ללחוץ על הכפתור ו kaulfui.

ובכן, באופן כללי, סקס הוא לא רק פרווה יקר, זה גם כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, אוזניים ארוכות. במילים אחרות, סקס יש יתרונות רבים אחרים שאינם מתייחסים מבער קלוריות מסוים.

אחרים של סקס 3

לב בריא.

לדברי המחקר, אשר היה ממוקם בכתב עת אמריקאי אחד המוקדש קרדיולוגיה, אצל גברים אשר רק עוסקים באהבה לפחות 2 פעמים בשבוע, את האפשרות של התפתחות, כפי שאנו מבטאים, מחלות קרדיווסקולריות נמוכות יותר מאלה שהם עוסקת באהבה פעם בחודש.

זה, באופן כללי, מוסבר על ידי העובדה כי מין נותן מספיק, כפי שהוא בראשות, עומס ענק על כמה באים לידי ביטוי, מערכת הלב וכלי הדם: הלב לומאן קטן של הזמן הראשון פעימות מהר מאוד, כלי הדם הם מתרחב באופן אינטנסיבי, דם הוא כל כך לדבר על ידי חמצן - נשימה תכופה, ומאוחר יותר, אחרי אורגזמה, הכל בחדות כל כך לדבר, מאט ומגיע רגיל. הוא מהודק והלב עצמו, וכלי דם, שיפור מצבם ועבודתם.

מסיר מתח ומשפר את השינה

זה, בסופו של דבר, מתרחשת בשל ייצור של הורמונים של Oxytocin, פרולקטין ודופמין לאחר אורגזמה ובזמן, אנחנו תמיד מדברים איתך, את הקרבה האינטימית ביותר (כי אתה מחבק, נשיקות, ובמהלך אינטראקציות כאלה עם אדם נעים ומאהב מיוצר oxytocin - מה שנקרא ההורמון של אינטימיות).

הורמונים אלה מעלים את מצב הרוח ומפחיתים את רמת הלחץ, ולתת לו להיות קטנים, אך רווי, כפי שאנשים נהגו להביע, עומס יתר פיזי בשילוב עם איך אנשים משמשים להביע, הפקה של הורמונים - מובילה לנמנום. כל אחד ברור כי דרך אגב, על פי הסיבה הנתונה, זה שימושי סוף סוף אוננות לפני השינה - אולי אתה טוב יותר תודה אחרי.

חיזוק השרירים, כמו רבים באים לידי ביטוי, תחתית האגן

אלה השרירים התומכים בשלפוחית ​​השתן, המעיים ואת הרחם ממה שאתה גברת. כולם כבר מזמן ידוע כי האיברים האלה הם הגייס פעמים שוטר, ואת החורים של הנרתיק, פי הטבעת ו yurers כבר נעשה.

במקום זאת יש לך סוג מסיבי של שרירי האגן - בסופו של דבר, זה אומר שאתה לא תהיה צרות עם השתנה בגיל מבוגר או אחרי הלידה (כי השרירים האלה נאלצים לשבור את זרם השתן כאשר השתנה, והם מיישרים מתי אדם מחזיק את הרצון, בסופו של דבר, משתין), וגם ישירות, הם החלו להיות מופחתים במהלך אורגזמה, נותן רגשות פועמים נעים perineum, כך חזק השרירים - חזק יותר את ההרגשה עם אורגזמה.

לכן, סקס הוא לא רק החלפת אימון ספורט אמיתי, אבל זה לא סיבה לסיים אותם גם לעסוק. זה נחמד, זה ריפוי מערכת הלב וכלי הדם, זה עוזר לזה יותר טוב להיות מנוהל עם מתח, ולא לספור את זה - חוץ מזה, גם כדי להרגיש יותר, איך כולם אומללים, אדם בטוח בעצמו. בנוסף זה הדרך לומר להביע אהבה ואטרקציה לשותף וזה נחמד לבלות איתו זמן.

Просмотров: 123 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar