MENU

22:01
הרושם הראשון על גבר, איך לא פוגעים בפנים בעפר

אם אתה רוצה לעשות רושם ראשוני טוב על גבר, אתה צריך להתכונן לפגישה שלך. ההכנה חייבת להיות מסתיימת לא רק בבחירה של שמלה יפה, מה שהופך איפור ומניקור. אנחנו חייבים תמיד להתכונן מבפנים, כדי לענות על עצמך כמה שאלות, כולל משהו, למה אתה צריך תאריך זה. אם פגשת אדם ברשת חברתית, עיון בדף שלו, בטוח של התחביבים שלך, תחביבים, העדפות הטעם, הן במוסיקה ומזון. אם אתה רוצה את זה בבקשה, לנסות להתמודד עם האינטרסים שלו ככל האפשר.

כללים כדי למשוך גברים 1. להראות לו את העניין שלך

כדי לייצר רושם ראשוני טוב, יש צורך להציג את האיש שהוא מעניין אותך כי אתה חולק איתו את כל התחביבים. אין צורך להתחיל שיחה שהוא יכול לאהוב. במועד הראשון, נסו להקשיב יותר, האם אתה פותח אינטרסים חדשים ובידור. אבל בשום מקרה לא ללכת לראיון, האיש צריך להרגיש רגוע ובטוח, אין צורך לשאול אותו הרבה שאלות כי אתה יכול לקבל כל החיים. תן לזה לפתוח לפניך, למצוא שלום ורגוע. תן לגבר להבין שהוא יעשה איתך, כיף ומתקן.

2. מצא נקודות צור קשר

אם בחנת את השאלון או דף של גבר צעיר לפני שתאריך, אז כנראה מצאו משהו חשוב וחשוב לעצמך. אם אדם הוא נלהב על כדורגל, ללמוד את שמות של מועדוני הכדורגל הפופולריים ביותר, לקרוא את פרטי הכדורגל האחרונה. אתה יכול להרים את הנושא הזה במהלך שיחה, להראות את האיש שאתה אישיות תכליתית ואתה עשוי להיות מעוניין לא רק אוספים בגדים חדשים, אלא גם ספורט. אם אין לך נושאים נפוצים לדיונים, תסתכל על גבר, אולי נקודות המבט שלך בקנה אחד על דברים אחרים. אבל לא להשפיע על נושא המדיניות, במועד הראשון, זה בהחלט לא מקום. תמיד מקל על קשר חזותי, לפעמים זה עוזר להתקרב.

3. חיוך

במועד הראשון עם אדם שגורם לאהדה של אישה, אין שום דרך הכבידה ופנים כהות. תמיד ליצור חיוך נחמד וחמוד לאלץ את האיש להביט בך ולהעריץ את העובדה שיש לו כזה שיחוי יפה אטרקטיבי. אתה יכול לראות את הבחור בעיניים, אבל מעת לעת את המשימה למאמרים אחרים. אתה לא צריך לנסות להביך אדם או לשים אותו במצב לא נוח, תאמין לי, הוא בהחלט לא אוהב את זה.

יתרונות וחסרונות ... סודות של אמיתי... 4. נסו לקבל את תשומת לבו

פסיכולוגים רבים טוענים כי תשומת הלב של גברים נמשכת יותר לצחוק. זה חייב להיות כנה, נחמד ונשי. אתה יכול חמוד את איש החברה בחברה, אבל בשום מקרה לא נעשה את כל הרגשות. זה עם חברות שאתה יכול לצחוק כרצונך. בחברה, גברים עדיין לא צריכים לשכוח שאתה גברת ואתה צריך להתנהג בהתאם. אל תהסס לשאול מה לא שמעת כי המצב יכול לקרות, אומר שאתה לא ממש הקשיבה לגבר, כל דבריו החמיצו דרך האוזניים.

חָמֵשׁ. להראות מה עושה אותך מיוחד, אבל לא להתפאר

גברים לא אוהבים בנות שאינם יודעים איך לשמור על עצמם בין הידיים שלהם שאינם מחזיקים את הרגשות השליליים שלהם. אתה חייב להיות LANNOUND להראות בן שיח שלך, כל מה שעושה אותך מיוחד ומצייר יתרונות רבים מול אישה צעירה אחרת. עד כה, אישה אינה רצפה חלשה, ולכן אתה צריך תמיד להיות נוכחים. גם אם אתה רוצה אדם incredibly, לא לחצות את העקרונות שלך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

Просмотров: 2321 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar