MENU

13:02
יום עבודה ראשון כמו חשפנית: מה הוא?

אתה עבר בהצלחה את הראיון, אני כבר קניתי את תחפושת השלב הראשון שלי ו stree, הוביל את המראה מוכן לגאווה צעד על סף מועדון רצועת להתחיל סוף סוף להרוויח את הכסף שלך? יום עבודה ראשון - רגע חשוב בחייו של כל רקדנית. הרבה דברים צריכים לשים לב, כי זה יהיה תלוי איך הקריירה תהיה בעתיד.

דריכה סף בר רצועת ..

בכניסה אתה יכול לענות על הביטחון - זה נורמלי. אתה רק צריך לדווח כי יש לך לקבוע לאחרונה והגיע לשינוי הראשון. מאבטח שאל רשות לחפש את התיק, זה גם הליך סטנדרטי.

לאחר מכן, המנהל יפגוש איתך ותחזיק הוראה מפורטת. הוא יכיר את כללי המועדון, את מדיניות המכון, את חובות הרקדנים ואת מערכת התשלום. אם אתה מפחד לפספס משהו חשוב, אז עדיף לרשום. ולא לפחד לשאול שאלות הבהרה אם אתה מתכנן להישאר במקום הזה במשך זמן רב.

מה שעושה את חדר ההלבשה

אם אתה מדמיין שהחדר הזה דומה לנסיכה של בודהיס, הוא היה טועה מאוד. ריח של זיעה רגל מעורבב עם סיגריות עשן, דברים מפוזרים, אינספור שקיות משווארמה וקופסאות מהאודל הסיני - זה נראה כמו מכונת ההלבשה הטיפוסית של בר הרצועה נראית. יש שלטונו כאוס.

כמובן, הדבר הראשון שאתה צריך להגיד שלום לבנות ולמצוא "מקום" שבו אתה יכול לארגן שקית וחפצים אישיים. אבל זכור כי להשאיר ערכים ללא השגחה - טיפש מאוד. לא משנה מה צוות ידידותי - לגנוב בכל מקום. במקום שקית קונבנציונלית, עדיף לרכוש שומר יופי עם נעילת קוד. שם אתה לא יכול לעזוב טלפון סלולרי, תכשיטן, וחלק מהכנסות ליום. למטרות אבטחה, אתה רק צריך לשנות את הקוד לעתים קרובות יותר.

עבור שקיות לבחור מקום איפשהו גבוה יותר. יכול אפילו להיות בפינה או על כמה ארון בגדים. כל כך פחות סיכוי שמישהו יושבים עליה, שופך מיץ או לשים סטריינר שיער חם. בבלבול של עמלות, אף אחד לא שונה בפרט, ולכן הדברים האישיים סובלים לעתים קרובות מאוד.

כיצד לבנות מערכות יחסים עם הצוות

ראשית, אין צורך לחרוק כל דבר בחברה מהיום הראשון. אף אחד לא מחכה לך. החשפנות לעתים נדירות מורכבות זה מזה במערכות יחסים קרובים, כל העניין הוא הכל על כל זה חיובי נייטרלי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

שנית, לא להפריע גבולות אחרים. לא לטפס לתוך בנות עם שאלות אישיות. כלומר: שאל על מה שהוא הוביל אותם כדי סטרטיז ואפילו יותר לנסות לגלות כמה הם מרוויחים. גם על עצמי, אין צורך לשוחח מאוד, במיוחד זה נוגע למידע אישי (שם אמיתי, כתובת, מספר טלפון, מהמקום שבו אתה בא וכן הלאה).

שלישית, תמיד לזכור כי אתה נכנסת לצוות הנשים. משמעות הדבר היא כי רכילות ילך לך לולאה ארוכה. מן זה לא הולך לשום מקום. ואת החשפנות הם מרכלים לא רק בינם לבין עצמם, אלא גם עם אורחים, ולכן לא להיות מופתע כי בשלב כלשהו תדע על עצמך הרבה "חדש". למרבה הצער, אפילו בסטרפטיז ישנם נערות אינן מובילות משחק לא ישר ובדרך זו בניגוד לגברים. רכילות יכולות לספר לאורחים שאתה חולה עם משהו, או שיש לך בעיות עם סמים, או יגיעו עם עוד קצת לא תושב.

רביעית, מתנהג באגרסיביות או הוסרו. להיות פשוט פתוח, ידידותי תמיד להביע מוכנות להגיע לדעת. זוהי המיקום המנצח ביותר.

צא בחדר הכושר

איך להיות חשפנית... מה הן הדרישות ...

אז הגיע הרגע שבו אתה צריך להיכנס לאולם לאורחים. ראשית אתה צריך להירגע ולהירגע את השרירים של הפנים. אם אתה נכנס עם עיניים מגרד מפחד, אז גברים בבירור להפחיד, והוא לא יהיה מרגש.

אתה לא צריך מיד "למהר ambrusura", אתה יכול הראשון לשבת בפינה ולהעריך את המצב מבחוץ. תראו איך החשפונות ימשיכו על הבמה, מה הם עושים, כמה זמן הם מבלים שם. בזהירות ללמוד את התהליך של איסוף קצה, שכן היא נקודה חשובה מאוד. אם יש לך מזל, ומישהו מן האורחים יהיה להזמין שירות נוסף או privat, אז גם רגעים חשובים.

אז אתה צריך להסתכל על האורחים. לשים לב איך גברים מתנהגים, מי הוא טיפ. מיד להסיק מסקנות למה שולחנות זה שווה להתקרב, והיכן לא לתפוס כלום. עם הזמן, תלמד להבחין בין סוגי האורחים ואתה לא תבזבז זמן על Zhemotov ו Halaviers.

קצת שומרי מצוות, אתה יכול להמשיך להגשים את החובות שלך. נסה על ריקוד הניח את מלא, כי אתה צריך להבחין בך.

עבודה על הצריכה, עדיף לא להיכנע לפיתוי ולא לשתות בכלל, אבל זה יום העבודה הראשון שלך. עם אורחים לתקשר חמוד ככל האפשר וידידותי. ריבית מהירה. זכור מה שאתה צריך כדי לקבל מאוורר ומאווררים מסומנים אשר יספק לך הכנסה חלופית טובה.

אל תשכח לעקוב אחר תה ובמוח של ביצוע חשבון למופת, כמה אתה צריך לקבל כסף עבור שירותים נוספים ואת אחוז המשקאות.

בודק חדש

לעתים קרובות מודפס חדש חשפנות לבדוק את החלת. לדוגמה, הממשל משא ומתן עם האורח והוא מציע נערות אינטימיות עבור כסף. אל תנסה להיתפס על מוט דיג זה, אחרת תוכלו לעוף מתוך מועדון רצועת ביום הראשון. מוסדות הגונים אינם שומרים על צוות הרקדנים העוסקים בזנות.

עם זאת, אתה יכול להתחיל לפלרטט אבטחה או מישהו מן הממשל. זהו תרגול רגיל, כי לכל אחד יש עניין מוגבר בעובדים חדשים. אם אתה לא הולך להתחיל רומנים שירות, אז ברור לייעד את המיקום שלך על סימנים כאלה.

אחרי המשמרת

לאחר השלמת יום העבודה, כל הבנות לקבל חישוב. אל תשכח לספר כסף מיד לדחות. כל השאר צריך להיות מוסתר אמין.

אם אפשר, להביא את עצמך למראה הגון: למרוח קוסמטיקה, לאסוף שיער, דין. זה יאפשר לך להגיע הביתה ללא הרפתקאות מיותרות. להסיר אשפה בעומק, להיפרד לכולם ואתה יכול ללכת הביתה.

בעיקרו של דבר, שום דבר מסובך ואיום ביום העבודה הראשון. זה רק הכרחי כדי לשמור על השלווה המקסימלית ולא מהומה.

Просмотров: 4197 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar