MENU

22:01
לעבוד בתא, כפי שרובנו התרגלו לדבר, עיסוי ארוטי: נדבר על הבטיחות

המקצוע מחויב לא רק, באופן כללי, להביא כלים והנאה, ולהיות כמה אנשים חושבים בטוחים. בפרט, אם האישה בחרה בעבודה בתחום הפנאי. בסלונים של עיסוי ארוטי, נערות צריך לתקשר עם נציגים של הרצפה החזקה, עם הרבה, כמו הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, נסיבות מיוחדות. מצב רוח ארוטכני, וכפי שכולם יודעים, אווירה מחוספסת, לשים את זה בעדינות, יכול להוביל את העובדה כי אדם של כפר יהיה נרגש הנוכחי יתחיל להצמיד את המושדים. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהעובדים עומדים כדי לדבר כדי לדעת, קוק, בסופו של דבר, כדי להגן על עצמם מפני לקוחות כאלה.

בחר סלון בכיתה עלית

כמו שאומרים, קל יותר למנוע איך הוא הוקם, מצב לא נעים, מאוחר יותר, בסופו של דבר, לגרוף את ההשלכות. אם תחילה, כפי שהיה, איך להשיג מוסד מותרות, הבעיות עם הלקוחות לא יהיה כך לדבר. ככל שהיה הגבוה יותר, כפי שהיינו מדברים, סלון עיסוי, מותנה הגון יותר. מיליונר איש עסקים או פקיד בכיר לא יירד עד סוף סוף סוף לעשות גברת למין.

אם אתה גר בעיירה קטנה, וככל שאתם כל הזמן אומר, סלוני עילית נמצאים פשוט לא, אז זה הפך להיות שווה לבחור את המוסד מוצק ביותר מכל סביר. ללכוד, כך גם מצלמות המעקב הותקנו גם היה ביטחון למצב בלתי צפוי. כולם יודעים שזה יעזור להימנע כמעט כמעט כל הצרות בעבודה. אולי העובדה שאם יש רק אנשים בתא, כמו שאנשים משמשים להביע, המפתח המדאיג להתקשר למשטרה או לשירות תחזוקה, אז זה לא שווה עבודה במקום כזה. בעוד התלבושת תהיה איך ללכת למקום, איתך, Nokonets, יכול לעבור כל דבר.

לספר ללקוח על מצלמות ושומר

לפני ביצוע הפגישה, האורחים מסודרים כי החדר מתנהל על ידי מעקב וידאו. אני באמת רוצה להדגיש את כל חוקי ההתנהגות גם לספר לו. אדם חכם תופס את כל הפתק לא יהיה לשבור את המוסד. עם כל זה, זה הכרחי כמה מאיתנו כל הזמן אומר, בהחלט ובחוזיות, כך האורח הבין כי בסלון זה הם גם טורחים על שימור של בנות, כפי שאנו מבטאים, בעיות הבעיה לא מתלוננים. זה נראה לעזור למנוע כמה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אין מצבים אחרים. לשים לב לעובדה כי אדם במוח ימין לא יהיה סוף סוף לעשות שום דבר בלתי חוקי, אם כן כדי לדבר יודע כי החדר הסמוך יושב כמה שעונים חזקים.

אל תעורר אורח לקונפליקט

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

איזו טכניקות ארוט... כללי התנהגות...

שימור המעסה תלוי באמת ועל התנהגותו. יש לציין כי ניתן לבדוק את האורחים, לאפשר את עצמם את הבדיחות "מתחת לחגורה" או, באופן כללי, לנצל את עמדתם (כדי להתמודד עם אדם נרגש), אז אפשר היה להתרוצץ ב תְגוּבָה.

להתנהג בהגינות, להיות רגוע, אל תתנו לעצמך מיותר, ואז האורח לא יתעורר כמה אנשים חושבים, מחשבות רעות. בנוסף, ראוי בתוקף באופן אגרסיבי, באופן כללי, להפריד מדיניות מוסדית לגבי אורחים. אם אתה מצחקק ופאה, מדבר על דברים קשים כאלה, אז הלקוח עשוי לא נכון כדי להבין אותך.

כל הזמן לעבוד עם הגב שלך ליציאה

לצורך שימור, יש צורך לעבוד סוף סוף עם הלקוח, כך שיש לך גם ספין או לצדדים כדי לצאת. אל תסיע את עצמך לתוך הזווית. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה כי האורח יתחיל להפיץ את ידיו, תוכל להשאיר במהירות את החדר. במקרה הלא נעים, אתה עצמך יהיה לשלול את עצמך של דרכים לבזבז.

הגנה עצמית מקורה טוב יותר איך לבחור בריחה

אם המצב הגיע חום קריטי, האפשרות האידיאלית - לברוח, אם זה אפשרי. לא סוף סוף להגן או סוף סוף לנסות לפגוע בלקוח. מאוחר יותר זה, סוף סוף, יכול להפוך טיפש גדול, כי זה יהיה קשה למשהו, סוף סוף, להוכיח. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הגנה עצמית מותר רק במקרה זה, כאשר יש איום קונקרטי על החיים שלך או בריאות.

אם האיש מקלות, אז בהקדם האפשרי לעזוב את החדר ולהביא מידע זה למנהל. מעסים לא צריכים להירגע, כמו אנשים נהגו להביע, אורחים אלימים.

בעיות בעבודה למרות שזה קורה, אבל עדיין מדי פעם מדי פעם. העיקר הוא לדעת איך להתנהג כמה מאיתנו אומר כל הזמן מצב דומה, כך שלא היו בעיות עם לקוח מרוצה.

Просмотров: 5318 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar