MENU

10:27
למעלה 10 תנוחות גמישות למין עבור שני בתמונות

יש לך אחד טוב, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, אימון גופני מוכן לבדיקות נועזות? מאמר זה בשבילך. אתה, כמו רבים באים לידי ביטוי, אימון גופני נורא, אבל אתה מאוד סקרן ואתה אוהב לגלות משהו חדש יוצא דופן עבור נושאים מין? אתה גם לא טורח.

התוכן של המאמר

1 ברזזר לא חלם

Brazzers לא חלום

על הרדיפה

נראה כי אתה צריך: perekodna וידיים.

איך: גבר תופס יד על גבי צולבת (טורניר), קצת גם מכופף את רגליו וקוק היה מושך אותם. השותף, בסופו של דבר, קם לפניו, איך כולם כועסים, והיד מסייעת לחברו לבכות.

בתולת ים

והנה הכל כבר תלוי על הנערה וגמישותו. עזרה טובה, בסופו של דבר, יהיה שיעורי יוגה, COC חרגנו אותו, מתיחה.

איך: גבר נופל על הגב שלו רגליים ישרות. השותף ממוקם על גבי, דחה מעט ומעלה את הרגליים הישרות להתנפח. שרירים לנבוח מתוח.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. מספר רב של לקוחות - צעירים משגשגים אשר במיוחד רוצים להסתכל על החג, הליכה בהישג יד עם אישה בהירה. הרווח הזה מספיק, כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל מה שצריך.

השותף מחזיק בגברת, בסופו של דבר, עוזר לה לשמור על חבל.

עמידת ידיים

גמישות, אומץ, ידיים חזקות - זה כזה ערכת כלים, בסופו של דבר, נדרש על ידי הנערה כדי לקיים יחסי מין בתנוחה זו. ובכן, השותף של הנוכחי יהיה להזיע.

כמו: אדם, אם כן, עומד בחזרה לשותף, והיא עולה אליו פנים. אין ספק, זה מייצג את מה הולך לתוך היד על הידיים ופשוט זורק רגליים על השותף. לשלם על העובדה שהוא מחזיק אותו ומסייע להציל שיווי משקל.

שער הזהב

אתה בעדינות אהבה 69, אבל הנשמה שואלת בניגוד? במקום הגברת בצמד שלך יכול סוף סוף להשתפר על ידי גמישות פנומנלית, אפשרות זו בשבילך. יש לציין כי הניסיון יהיה מוצלח, יש לך את מלוא הזכות להתרברב על החברים שלך עד שהם לא, לשים את זה בעדינות, אנו נגמור לענות על ההודעות שלך לא יתחילו לרוץ בצד השני של הרחוב, קנאה אתה.

איך: האיש נופל על הגב והוא מתכונן לקבל (וזה נראה מועבר). הגברת יושבת על פניו, מניחה את הרגליים. זה יהיה רע אם לא נשמח כי מאוחר יותר, זה יהיה משאיר הפוך, מיצר כך שזה נראה מתקרב לאדם לחבר של שותף.

עבודה קומונדית

ואפילו לא צריך ברזל שרגליה גרושות לצדדים וכפופות בברכיים. האיש שלה מתגלגל את גבה ומעורב כאילו זה נראה יושב למעלה, מתמקדת ברגליה.החדירה העמוקה ביותר ואת הרגשות הקלוריט מובטחת.איך: אדם מספיק רק קשה לעמוד על הרגליים, אבל השותף שלו יצטרך לעבוד.

וכאן זה צריך להיות אתחול הן. כולם ברורים שאתה עם גמישות בחורים?איך: היא נופלת על גבו, מניחה את הריוקי מתחת לגב התחתון ולהגדיל את הרגליים להתנפח.

רַקדָן

היא חוזרת לשותף. מה שהופך את השמאל השמאלית (או, כיצד לבוא לידי ביטוי, ימינה - יד נוחה) על קיר או על ספה, היא מושכת בחזרה להיפך ומעלה את הקרסול כדי להיות רק על כתפו של השותף. יש לציין את יד שמאל שהיא מלחמה את הקרסול.

תנוחים תשעים 6

הגירסה הקלה מרמזת שהגברת תהיה כביכול עם ידיו על כל משטח. בגרסה אקרובטית, נראה כי צריך להראות את כוחם של הידיים שלהם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

איך: הגברת, באופן כללי, קמה לפני איכר, בחזרה אליו ואת רוכן קדימה, עושה להתמקד בידיים. השותף מעלה את טאז של הבנות טוסט, והיא מגישה את רגלו ממזרח למותניו.

מפל מים

להראות טריקים כאן שוב, לשים את זה בעדינות, תצטרך לעשות בחורה.

כמו: הוא הולך על ברכיו, פנים אל הנערה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לוקח את הרגליים שלה, בכלל, לחיצות. היא נשענת לאחור ולבסוף נכנס לגשר.

שְׁרִיָה

אחד התנוחות הנפוצות ביותר ברשימה זו. להתאים את הרגשות יוצאי דופן ללא סיוט כדי למשוך משהו.

כמו: שני השותף, באופן כללי, לשבת על מיטה (או מין) פנים זה לזה. הגוף אינו נוח, בסופו של דבר, דוחה היפוך, את התמיכה, זה הפך, הולך לידיים. רגליים מסודרות.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. רב-זמן, לקוחות - צעירים מצליחים, אשר מבקשים להיראות רווחית בפגישה, הליכה בהישג יד עם אישה מרהיבה. הרווחים הזו מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

מאוחר יותר, הגברת תזחק קצת יותר מקרוב ומרים את רגליה, כך שהם שוכבים על הירכיים של השותף. ובאמת, הרגליים של שניהם כפופות בברכיים, הרגליים ממוקמות משני צידי הגופים זה מזה.

ליגו גבוה יותר

אחד הנפוצים ביותר, טראומטי, הדורש, כפי שאובצאים רבים, טיפול ימי.

איך: הגברת נופלת על הגב, ומאוחר יותר מעלה את האגן ומיזקת את רגליו כי נראה שהיא מחליטה לעשות ברונטית. אין ספק, ראוי להזכיר את האיש בצורה מסודרת (!) יושב על גבי, לא עושה שותף עם המשקל שלך.

Просмотров: 395 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar