MENU

00:39
למה האישה לא רוצה סקס וכיצד לתקן את הבעיה?

לא, גברים מציעים כי החווה הקולקטיבית היא מרצון. מה לרצות ולהכריח את עצמך להיות דברים שונים.

התוכן של המאמר

1 סיבות אשר האישה נמנעת מין 2 וכיצד לגרום לה? 3 איך לעשות סקס עם בהיר האהוב שלך בלתי נשכח 4 סקס ובריאות נשים 5 וכיצד לגבי זה Rubezhom?

אתה, גברים, בדרך כלל חושבים, למה נשים סקס שלך לא רוצה?

תשומת לב: סקר.

איליה, בן 42:

אולי זה עייף מאוד או חולה.

אלנאאר, בן 33:

אולי חולה עם משהו מן std, מפחד להדביק.

אריה, בן 26:

סביר להניח, היא מכירה אותי רע, לא יודע שאני יכול לספק את ההנאה שלה.

בֶּאֱמֶת?

אישה מסרבת רק רק כי זה עייף, הזנה הזנה או לא לנחש כי הדדיות שלך משעמם יכול להביא הנאה?

אז ברור למה אתה יכול רק נאנחת:

היא תמיד מסרבת לי .. היא תמיד עייפה .. למה היא זועמת שאני נוגעת רק אם אני רוצה סקס?

אחרי הכל, יש לך הסכמה וולונטרית קטנה? קצת "טוב, בסדר, בוא. זה הכרחי כי היא בכבוד בכבוד עם תשוקה?

אפילו מציצה. איך אתה משלב את הרעיון סימולטני כדי להפוך את אשתי לעשות מציצה ולהתלהבות?

ולמה אתה רוצה שהיא תרצה, אם היא מוכנה לקבל ולהיות נשוי?

אנו מבינים שאתה באמת רוצה ..

אתה רוצה להיראות אישה אטרקטיבית.

רוצה להיות נאהב.

רוצה להיות רצוי.

אתה חושש שהנישואים שלך יהפכו לאיחוד בלי סקס.

מה זה ישתנה ..

סיבות אמיתיות אשר האישה נמנעת sexi

יש הרבה מהם, אבל אתה רוצה לדעת עליהם? לפעמים עדיף לעזוב הכל כפי שהוא, איך להעיר את השדים ולנער את השלדים מן הקבינט. זה נחמד לדמיין שאתה עכשיו הבנה עם כל סיוטים מוסתרים, אבל הרצון של אדם אחר

קדוש, גם אם האישה בוחרת לא רוצה.

הסיבה הראשונה

אתה לא אוהב אותך.
כן, היית מספיק טוב כדי לשכנע אותה להתחתן. גילח לך לעתים קרובות יותר, השתנה גרביים והלכתי למקלחת.

היא לא אהבה הרבה, אבל שאר בני הזוג שרוצה היה גרוע יותר. והיא חשבה, בסדר, עם הזמן הפיך.

היא היתה טועה.

לכל אחד יש את הזכות לעשות טעות.

ואיך היא רצתה אותך עכשיו, לא מגולח, עם ריח של רגליים ובתי בית, כמו הלבוש, הבזיק ועם שיער סול?

התבוננות בזה, להראות לה דוגמה: להאט את הבוס ביום שלפני אתמול.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר שואפים במיוחד להיראות באופן חיובי בחופשה, מטפלים ישירות עם אישה מרהיבה. הכנסה זו היא די מספקת כדי לספק באופן אישי באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

אגב, אתה יכול לזחול אותו לתוך עצמך, כמו החוב הנישואין שלך איטי, הוכחה התלהבות ..

בסיום בחילה, להמשיך.

הסיבה השנייה

היא לא תלכה אותך. היא עלולה להרגיש רע. לדאוג משהו יותר מדי.

היא בטח דיברה על זה, אבל במעמקי הנפש שאתה מאמין: לא כל כך רע, כדי לא להגיב עם הנאה על ההנהון המשועשע שלך לספה. דירות דיסקרטיות בקריות

תן לזה להיראות לך כי לא למה, אבל האישה יכולה לסבול דיכאון, והנה לא ליבידו. או אולי יש לה איזה סוג של שכבות הורמונלי, השפעת הסמים, כמה פצעים כרוניים. היא מבינה: היא תהיה לא נוחה במהלך יחסי מין או החזר יבוא מאוחר יותר.

או אולי כמה אזעקות וטיפול לקחת את כל תשומת הלב שלה.

סיבה שלישית

היא לא אוהבת סקס. אולי האפשרות שלך אינה דומה לרעיונותיה על הקרבה. היא יכולה להתקרר ממחשבה אחת "חובה". מה קל יותר לתת מאשר להסביר מה לא רוצה.

ועדיין לא דיברנו על "המורשת התרבותית", בזהירות מונעת אל ראשה עם סבתא ילדות, אמא, כוהן וכל התרבות. התחזקה המינית חזקה, החזקה יותר את הסכסוך בחינוך.

היא יכולה לשקול גבר באמצעות הבבון החמיד שלה.

להראות לה דוגמה: אביאן זאק. ובכן, או אפילו לפחות את ההתחלה של "מראה שחור" כדי לשקול מחדש ..

עדיין בחילה, או להמשיך?

סיבה רביעית

היא לא אוהבת את זה. היא מביטה בעיניה, וכל שמחה מעורפלת על משקל עודף, לחיים או רגליים חתוכות מבה ודימום עד עכשיו. היא מעדיפה לסרב למין ממה שאפשר לחלק. במיוחד אם אתה רוצה, כמיטב יכולתם, אתה לא תשלם את הדגימות האידיאלי עבור חיקוי, רמז בחדר הכושר או בעט על היופי.

אפילו אישה יפה יכולה להיות מורכבת מכל סיבה שהיא, מעבודה לא מוצלחת לולה.

סיבה חמישית

אתה לא אוהב אותך. אתה יכול לשכוח את ההבטחה שלך, לחמם אותה, אמא או חברה שלה, יכול לקלקל משהו ... האישה לא יודעת איך להתנתק מן הרקע הרגשי הכללי, לעבור את העלבון ואת הגאווה.

עכשיו אתה האויב שלך: ביליתי את הכסף שלה, לא עזרתי לניקוי ואוכל מן הסופרמרקט גרר אותו, וברגל.

ואם האויב מתחיל לעשות את החצאית, הוא גם הופך את האנס, אתה יודע?

ואת:

טוב מה אתה? Chё, מצטער?

תפסיק. לפני בניית שותפויות, אתה צריך לחתום על הסכם של סוף הלחימה. אחרת לא עובד כאן.

סיבה שישית

אתה נוגע.

אישה עירומה במהלך יחסי מין, וזה לא על הגוף. למעט מנוסה מאוד (אחרי הכל, אשתך לא כזה, עם זאת?) לא רק בגדים מוסרים בתהליך, אלא גם כל הגנה רגשית.

זה לא מוגדר על התנועה הדדיות, לא.

קרבה ואמון, חום, ליטוף. היא סומכת על הגוף ועל הערכה עצמית: היא נהנתה, יגרום לך להרגיש מושכת, אתה תבין מה היא רוצה. אחרי הכל, לא התחתנת אתמול, יש לה את הזכות לצפות שבעלה למד אותה, יודע מה היא אוהבת, בורחת. היא בטוחה.

אם הבעל מקבל הסכמה ושפכה ראשונה בין הרגליים, לעזאזל, יבש! - ומכנית מושך אז את החזה, ואז הדגדגן, ואז לבדוק את העסק, אתה כבר יכול להכניס או לא, למה לא כל זה? זה יהיה טוב יותר עבור הפעם הרצפה שטף.

ובאותה עת אתה כועס: ניסיתי. למען זה ניסה ללכת כך, והיא היתה נחמדה.

בשבילה, אתה אומר?

אל תשקר.

וכיצד לגרום לה?2

ניסית לטגן ביצים מקושקשות? הרצף הוא פשוט מאוד: להפעיל ולחמם את הצלחת, אז כבר ביצים ... על צלחת קר, ביצים מקושקשות הוא כך, למרות שאתה יכול לאכול.

זה רק יהיה חולה אז.

אם אתה רוצה ללחוץ על אשתו, שום דבר לא משתנה. תחילה להסס את התנור שלה, ורק לאחר הוספת הביצים שלך.

נשים מתרגשות בדרך כלל לאט יותר מאשר הזקפה באה לך. אתה יודע שאתה צריך לעורר הראשון?

אולג, בן 46:

הדגדגן, כמובן.

יוג'ין, בן 30:

פטמות, כמובן.

לֹא.

לעורר את המוח שלה.

זה הגוף הנשי הסקסי ביותר.

היא תחמם את עצמה, שהוקמה על דרך שובבה ושמחתה לצפות את הקרבה, אם תשבור אותו מהמחזור הרגיל.

מחמאה אקראית.

הודעה שובבה בטלפון החכם.

מגע וחיבה ונשיקה.

פֶּרַח.

קצת עזרה.

אה, כן, חלופי מעת לעת להחזיק הפסקות: תן לו לדבר ולוקח צעדים לקראת. חכה להם, אחרת האישה תבין: כן, שוב הייתי חסר סבלנות, נעשה עדין. להשאיר לה את תחושת החירות ואת אשליה של בחירה. בואו להציל את הכבוד ואת ההזדמנות לבוא אליך מרצון. אתה מאחורי זה כאן, כך שהיא עצמה רצתה?

נצטרך לטלפן, אתה נוגע לא שנה אחת, היכן להחזיר אותו ביום?

אז כאשר אישה התחמם, תצטרך לשמור את זה במצב חם תמיד. היא צריכה לדעת: היא מוזמנת ומושכת. גבר רוצה אותה ואוהב אותה. היא צריכה לדעת: היא תמיד תהיה בסדר ותמיד מספיק. זה הגיוני להתחמם את התנור עבור כופתאות אחת?

ורק זה, לאהוב פנימי ומעיין, ניתן להינהנה בשפלות לעבר הספה. ואם היא שותקת לגבי הניקוי הקרוב או לארוחת הערב, מתחננת, לא להיות אידיוט.

לא לשבת עם ספר.

אם איכר, לקחת סכין או מטאטא בידיים שלי, להפעיל את המוסיקה והשלם את כל ביחד איתה.

מה יכול להיות סקסי מאשר פעילויות משותפות עם נוגע וחיבוקים? היא מאמינה, אתה מוכן לה לכל דבר, אפילו לחתוך את העוף.

התקשות רוסית ומידע פגמים רץ בדעה הלא מדויקת כי ליווי הוא בהכרח משהו שערורי שערורייתי, כך, על עובדה זו זה לא משוחק להעביר. עם זאת, כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

היא יודעת: היתה לה זמן להיות ריק כדי לא למהר.

עבור סקס לא באיכות גבוהה שאינם רוחניים אתה צריך.

ואת הדבר החשוב ביותר.

הבן לבסוף.

המטרה שלך היא לא שפיכה.

המטרה שלך היא ללמוד איך באז מן שלה kayf. למד לתת לה הנאה מבלי לדרוש דבר בתמורה. אם היא טובה בידיים שלך, היא תמיד תחזור אליך שמחה, רוצה את מה שלא רציתי ללמוד מה לא ידעתי. יבואו אליך עם תשוקה. והכל יהיה נהדר, הדדית ואהבה.

אולי לא מיד.

אבל אתה יכול לסיים אותך בעצמך, לא אומר שאתה לא רגיל. למה היית קורא אז עד הסוף?

איך לעשות סקס עם הבהירה האהובה שלך unforgetable 3

אם הבעיות במיטה הוחזקו בפסיביות של בעלה, אז יש את כל הקלפים בידיו, תן לו לנסות לאושר משפחתי. הנה כמה עצות פשוטות, אבל יעיל כדי לעזור להפוך סקס בלתי נשכח, ואת חיי המין שלך הוא בהיר ונלהב.

למד על הפנטזיות שלה ואת הרצונות, לעורר את האהוב עליך על שיחה פרנק רומנטית. שלם תשומת לב מיוחדת לליטופים והתרגשות שלה, כי לעתים קרובות הבעיה טמונה בעובדה שלאשה פשוט אין זמן ללכת לאורגזמה. הניסוי במיטה, כי עם הגיל, תיאבון סקסי הם נשים רק לגדול, ומה נראה debauchery מלוכלך של השנה לפני שנתיים, יהיה עכשיו מה היה חסר כדי להשיג את הבהיר בחייה של אורגזמה?

סקס ונשים 4

אגב, חיי מין לא סדירים יוצר אי-נוחות לא כל כך גבר כאשתו הלא-מוחלטת. הבעיה היא אפילו לא בחוסר מין, אלא בחסרונות של תשוקות, כי זרם הדם לאיברים נשי צריך להסתיים עם אורגזמה, תופעות עונפות אחרת רק תוביל לבעיות של "נקבה", אשר בתורו יהיה כרוך מאחורי חוסר היציבות של הרקע ההורמונלי.

ממצב הרוח הזה של בן הזוג ינוע שם וכאן, והשערורייה יהפכו להיות דבר רגיל. גם לוויינים של דיסרמוניה נאמנים בתחום המיני הם מחזור לא סדיר, החומרה בתחתית הבטן והרבעון הפתולוגי יחד עם פנטזיות ארוטיות אובססיביות.

ואם אין גורמים מרגשים בחייו של אישה, אז היא לא זקוקה למין? צריך, כמו, כי, בגלל הצרכים הפיזיולוגיים, זה לא הולך לשום מקום. יתר על כן, גבירות רבות זקוקות לסדירות מסוימת של חיי מין, והם יכולים להיות נרגשים מפנטזיות אקראיות, ומעובדה שהמעיל עבר בעדינות בגוף עירום, ולכן הימנעות מתבקשות.

ובלא מקרה לא יכול להעמיד פנים שאין בעיות, כי ההשלכות של התנזרות וחוסר מין לא נמצאים בכל הקשת.

ומה עם זה Rubezhom?חָמֵשׁ

במדינות מסוימות, בעיות במין הפכו לנצח אמיתי של חברות, כגון ביפן, שם, בממוצע, סקס באוהבים מתרחשת רק 48 פעמים בשנה, וזה לרגע, פחות מפעם בשבוע.

אבל למרבה המזל, המדינה של השמש העולה היא חריגה לכללים, כי ברוב המדינות עם סקס בהזמנה מלאה. שוויץ מדורגת תחילה בפעילות המינית של האוכלוסייה, המפעילים קיימים די משפטיים, ומפרסמים חינוך מין בקביעות בבתי הספר.

אגב, זה לא הוביל את הרמפה של debauchery בכלל, להיפך, במדינה היפה הזאת את הרמה הנמוכה ביותר של הריון בגיל העשרה. אבל אם אנחנו מדברים על debauchery, קשה לא לזכור ניגריה, שבו יותר מ -60% מהנשים לא נכונות לבעליהן.

כן, זה לא הודו, שם הערכים המוסריים הם קדושים, ובגידה נחשבת למשהו מלוכלך ובלתי נסלח. ולמרות העובדה כי הגיל הממוצע של הינדים נכנסים לחיי המין הוא בן 22, הודו היא אחת המדינות הפעילות ביותר בעולם בעולם.

אבל אם האינדיאנים רואים סקס כמשהו קדוש, אבל לתושבי אוסטרליה קרבה פיזית היא בעיקר דרך לגוון את הפנאי שלך ולקבל תחושה חדשה. אז 75 אחוזים של תושבי הארץ יש יחסי מין במכונית נהיגה, וכמעט 30 אחוזים של אוסטרלים לא היה אכפת לארגן שלישיה.

אבל אם האוסטרלים אוהבים כיף slutty, אז הרשויות של כמה מדינות, למשל, הולנד, debaucheli גמלו ועכשיו אזרחים לא מרוצים מינית יכולים למצוא נחמה בלוקים רבים של "מנורות אדומות".

לא רחוק מהולנד ויוון ויוון, שם, הכל ידוע, כולל זנות, פרפרים בלילה מעוטרים רשמית פעמיים במרפאות חודש נבדקים. המספר הממוצע של מעשי האהבה בתושבי יוון הוא 163 פעמים בשנה, וזה אפילו לא רע.

אבל עדיין אחד המדינות "מרוצות" ביותר הוא מקסיקו. הוא נמצא במקום השני ברשימה זו. יותר מ -60% מהמקסיקנים מרוצים במלואם למין שלהם. אגב, יותר ממחצית האוכלוסייה של גרמניה גם לשקול את החיים האינטימיים שלהם די יפה. אבל ספרד העצמה את כל המתחרים ולקחה את המקום הראשון, כי הספרדים היו 90 אחוז מהאוכלוסייה מרוצה לחלוטין מהחיים שלהם.

אם מקסיקנים עם הספרדים מובילים לאורגזמה עם אהוב, אז הסינים, כאחד המדינות המתקדמות ביותר מבחינה טכנית, שומרת את האליפות בכמות השימוש בגאדג'טים מין, במיוחד מאז יותר מ -70 אחוזים של כל צעצועי המין המיוצרים בסין. מנהיג נוסף של רשימה זו של ברזיל, זה מקדימה על ידי מספר המין, כי כמעט 83 אחוזים של הברזילאים לעשות אהבה לעתים קרובות יותר שלוש פעמים בשבוע.

Просмотров: 128 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar