MENU

02:56
מין מניפולציה: מי, על מה ואיך סוף סוף חל טכניקה זו

סקס כמפורט לפעולה מנוף לאורך ההיסטוריה של אוכלוסיית כדור הארץ. זה לא היה בשימוש קבלת כספים, כוח, מבצעים, יתרונות. במקביל באמנות הזאת הצליחו לגברים ולגברות.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. אבל זה בהחלט לא צד אחד חיובי לעבוד.

לזהות מניפולטור מנוסה לא בפשטות. אבל לעתים קרובות ביותר במערכות יחסים משמשים ביותר מאיתנו כל הזמן אומר, טכניקות גסות כי לגרום עבירה וגירוי של שותף.

התוכן של המאמר

1 מהו "מניפולציה"? 2 מניפולציה ועניינים 3 טכניקות מניפולציה של גברים 4 גבירותיי מניפולציה

מה זה "מניפולציה"?אני

מניפולציה נפשית - קומפלקס קשה למדי פעולות, המטרה היחידה של אשר היא להשיג את התוצאה הרצויה איש אחר.

למרות המורכבות של הקדמה של מניפולציה - כל קבלת פנים שנרכשו ביחסים בין אנשים. זה, באופן כללי, אם כן, זה האינסטינקט הישרדות, שלא התנדף מחיים נוחים, שואל 1 - לקבל מאנשים אחרים מקסימום של הטבות, מתן בתמורה ככל האפשר פָּחוּת.

באופן ספציפי, לכן, כמעט כולם מאומנים בטכניקות מניפולציה כמו גדל, צופה, כמו אנשים רבים חושבים, לעבד את החוויה של אנשים אחרים. זה כמו ללכת לא שיטתי, באופן ספונטני, ולעתים קרובות, ברמה הלא מודעת. בעקבות זאת ספונטנות ומניפולציה טומאה של רוב האנשים מספיק לזהות.

התגובה למעשים כאלה מתרחשת באופן מסורתי באופן ספונטני, ברמה של האינסטינקטים: זדון, גירוי, זעם, רצון להעניש מניפולטור ו T.ד '.

מניפולציה ומאיץ 2

באופן טבעי, המבוא של טכניקות דומות אינו תורם חיזוק קשרי זוג. כואבת במיוחד, נוקנה, נתפסת, אשר משפיעים על התחום הנוכחי של מערכות יחסים כמו סקס.

הרחקנות של יחסי מין - מנהל יחסים בריאים בצמד. ההקדמה של מניפולציות מראה את זה היחסים הם ברורים משהו לא בסדר.

לרוב, כפי שרובנו התרגלו לומר, מניפולציה טכניקות להתחיל לנקוט שותפים שאינם רוצים לנהל משא ומתן, להתפשר, להבין קח את הרצונות של שותף.

ביחס למין, יש סטריאוטיפ עמיד, כי זו רק יתרון נקבי. אבל גברים נופש טכניקות כאלה עדיין לעתים קרובות יותר וארסנל של קבלות פנים עם אשר הם נהנים עדיין נרחב מאשר גְבֶרֶת.

טכניקות של גברים של מניפולציות 3

· תצוגת עולם מומחה. אהוב מאוד על ידי הקבלה של גברים - כדי לקבל את השקפת העולם של אנשי מקצוע כדי לקבל את הפולחן. ואכן, למשל, גבר, כאשר אנשים נהגו להביע, המינים החפים מפשע אומר: "היום קראתי על מחקר אחד, שהראה כי הגברות שעושים בבוקר מציצה, כבר משתנות". תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא מניפולציה?! כן! מים מוגברים. גם אם הגברת לעקרון אין שום דבר נגד חיבה אוראלית בשעות אחר הצהריים המוקדמות - זהו מניפולציה, תוך תמיכה מוסתרת, כפי שכולם יודעים, סכנה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

· "אני כל כך קשה, בלי סקס לא יכול לעשות". טכניקה נוספת יכולה להיקרא "לחץ על חבל. יש לדחות את המכונה, את הבוס - הטיפש, המשכורת, כפי שהיינו מדברים, קטנים, במשבר המדינה. זה הולך טוב, רק במיטה ורק לקיים יחסי מין, הוא מרגיש כמו גיבור. או אפילו בערירות ואיכותי, אלה ששמו לא הוטל. יש צורך גם להדגיש את העובדה כי מניפולציה: אדם לא מעוניין כמה קשה היה יום בידי הגברת.

· השוואה אינה בעד. זה כאשר יש שמועה גבירות, וכיצד אנשים התרגלו להביע, כמה אפילו להסתובב, איזה ראש לא, זה הפך, כואב ואת הקיא רפלקס לא עובד. הוא לא רוצה לעשות שום דבר: לא לבסוף לפתות, ולא ללטף או לשכנע. ניסיון רגיל לקחת "על חלש". חלקם נעשים, מנסים לחפש להוכיח כי בהחלט לא נורא.

· הוכחת אהבה. הביטוי של מניפולציה נשמע בערך כל כך "אם אתה אוהב אותי, אז ...".

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ברמה יהיה להקצות ולאסוף חברה נעימה.

לאחר מכן, הוא מוצע לאפשרות מגעילה או לא מקובל של קרבה: סקס אנאלי, בחדר האמבטיה, על המיטה של ​​הורים, בעוד אלה יצאו לשפוך תה ולא.ד '. הכל על מה הביטוי הזה אומר הוא חוסר בגרות חושני של שותף. כל המעשים האלה אינם אישור של אהבה, נראה שהוא אדם לא ניסה להוכיח את ההפך.

גבירותיי מניפולציה 4

באופן כללי, אז בארסנל גבירותי יש אחד, משחק קליטה - סירוב של קרוב. כולם יודעים שזה שיטה אכזרית מאוד מוצקה להראות שותף כי מעשיו אינם נעים.

אשר נורא - סירוב זה אינו אומר לעתים קרובות. אני לא רוצה הכל כאן. לנחש למה למה.

דלפק הקבלה השנייה, אשר גם מעשים על החבר'ה של צרות - סקס זה לא רע "התנהגות". יש צורך להדגיש מה המתנה מילאה מסובכת ולא נעים בקשה, הלך לאמונותיו ובגלאזותיו -. לא עשה - לא התקבלו.

קבלת פנים 3 - פעולה נדחית. זה כאשר הוא יובטח קרבה, אבל רק עקיפת ביצוע של מספר קריטריון: להביא את הנופש, להתחתן, לחלק. אין ערבויות, דרישות - משקל.

כל הנשים הן מוצקות מאוד, אבל, באופן מסורתי, ישנם ללא בעיות, אם כי הם גורמים לחברים זעם וגירוי. טכניקות של גברים מסורתי את המתוחכם ביותר ולעתים קרובות גבירותי אפילו לא חושב הם בהצלחה מוניב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות לפתור קשיים, כפי שכולם אומרים, חיים סקסיים.

מין מניפולציה - זוהי הפעמון הראשון, המציין כי השותף שלך הוא מתעלל קלאסי. כולם יודעים שזה נראה חזק לא נשבע, מה יקרה ביניכם, לתפעל שותף בעזרת מין - הגרוע ביותר של התרחישים. זה לא סוד כי אדם סוף סוף להרגיש את עצמה "על רצועה קטנה", אשר כרוך קרע של מערכות יחסים. בשום פנים ואופן לא להחיל טכניקה זו לא להחיל אותו נגדך! אם זה בא על מניפולציות סקס, זה בהחלט כמו במקרים חולים. ועם אותם אתה צריך לעשות משהו - או לדון בו, או חלק. זה הולך כמו אחר, בריאות הנפש שלך יהיה בסכנה.

Просмотров: 247 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar