MENU

13:02
סקס אמיתי על החוף: סיפור חם היכרויות ההיסטוריה עם זר

אמה ג'ונסון - בלונדינית חמודת עם עיניים נאיביות גדולות. היא נראית כמו בוגר צנוע של גימנסיה של הנשים. אבל לפני כמה שנים, הביוגרפיה שלה התחדשה סיפור חריף אחד.

התוכן של המאמר

1 תשוקות סודיות תמיד מתגשמות

הרצונות הסודיים תמיד מתגשמים

לפני שלוש שנים, נפרדתי עם חבר, שאיתו תכננה לחיות בהר ובשמחה עד סוף החיים. הפער היה מאוד כואב, לא יכולתי להתאושש זמן רב. בימי חול עבדו כמו זומבים, ובסוף השבוע השקייה בשפע את הכרית בדמעות. אחרי כמה חודשים, החברה הטובה ביותר שלי קלרה היה עייף להסתכל על זה, והיא הציעה לקחת חופשה וללכת שבוע לים, לבקר את ההורים של החבר שלה מיכאל: "שום דבר מיותר: רק אנחנו, חול לבן וללוד מרטיני ".

החלטתי שהגיע הזמן לפזר קצת. אנחנו במהירות אספנו מזוודות, ואחרי כמה ימים עמדתי על החוף ליד הקוטג 'והיה מבולבל מן הנוף התפשטות של מייקל חברים. אחד מהם, ברונטית אלכס, עם עיניים כחולות בהירות, אשר יכול להתחרות היטב עם גלי האוקיינוס, במיוחד נלחמו בי בנשמה. לא רציתי להאיץ את האירועים, אבל כבר הרגשתי שהאווירה בוחרת בינינו. התנזרות ארוכה גרמה לי רגיש מאוד.

בערב החלטתי ללכת לבר. לבשתי שמלה שחורה קלה על גוף עירום והתמוסס את השיער.

תמיכה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה סטטוס ויהיה חברה נעימה.

זה היה לי יוצא דופן, בדרך כלל נראה לי כמו עכבר אפור, אבל המצב עצמו היה צריך לחשוף את הנשיות שלי. בדרך לארו, פגשנו את מייקל וחבריו, עם חבילה חמה, בראשותו אל החוף. חבר'ה הציעו ללכת איתם, ואנחנו הסכימו בשמחה.

רוח שככה, מישהו צ'זינג. בחורים מילאו ברצון את הספלים שלנו, ולא הבחננו איך השמש ירדה ליד האופק. ישבתי ממש על החול, מול אלכס. לא נגענו זה בזה ולא דיברנו בכלל, אבל בכל פעם שתפסתי את מבטו, עשיתי צמרמורת. אלכס פתח את חולצתו, בד רזה חשף את העיתונות המוצקה שלו. "מעניין, הוא יישאר כל כך רגוע אם ביליתי את הלשון על בטנו וירד למטה?"חייכתי על מחשבותי.

פתאום הביט אלכס ממש עלי, כאילו הרגיש מה שאני רוצה. פרצתי וסירתי במהירות את עיני: "לעזאזל! שהוא יחשוב עלי? אנחנו כמעט לא מוכרים!"עשיתי לגימה ושכבתי על החול. השמים נסחפו על ידי הכוכבים, הרגשתי את עצמי חלק קטן של העולם הענקי של התענוגות. פתאום שמעתי לחישה חמה: "אני אוהבת בנות שלא לובשות גרבונים".

הסתובבתי. אלכס הושיט את ידו וליטף אותי על הירך. "לא אכפת לך?"- הבנתי שהוא שאל מ נימוס, שום נערה לא תהיה עמיד בפניו. דקל עלה מעל וחדר את השמלה. ובאותו רגע הרגשתי נועזת להפליא. אנחנו צעירים, חופשיים, סביר להניח שלא יפגשו שוב. למה לא? אני petried: "ואתה כל כך בטוח בעצמו רק בחברה של חברים? אולי בואו נלך מחרוזת?-

אלכס חייך והוציא אותי על רגליו.

למלא משאלות אישיות בישראל קל אם אתה ילדה מסוגנן מאוקראינה. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6000 יורו.

הבנתי שאני שותה הרבה יותר ממה שנראה לי, וזה אומר שהגיע הזמן להשליך את האילוץ המיותר. לקחנו את הידיים ובזהירות, מנסה להיות מעיניהם, רץ עמוק לתוך החוף לקתות להתלבש. הם התבררו להיות סגורים, אבל אלכס לא הביך את זה, הוא לחץ עלי לקיר עץ, פרש את הברך של הירכיים ועלה על שפתי.

הורדתי את ידו לג'ינס והבנתי שהוא כבר מוכן. אלכס הפך אותי לאחור ונכנסו בחדות. בקושי הושיטתי לא לסיים באותו זמן, אז זה היה מתוח. כפות ידיו הגסות מקטמקות במתוקות את הפטמות שלי דרך שמלה. אני נאנק. אלכס מהדק לי את הפה: "שרי, מותק. או שאתה צריך צופים?»כי החברים שלנו היו קרובים, הייתי מתרגש עוד יותר. כמעט לא עשיתי את הצרחות, נכנסתי לאחור ואילץ את אלכס לחדור לי אפילו יותר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

הוא פתח אותי שמלה וירד אותו על מותניה, היא תפסה את חזי ביד אחת, והשני נגעה בעדינות בלדדון. הגוף שלי פירק את הפריקה החשמלית, ואני נאנק בקול רם יותר: "אלכס, בבקשה, אני כבר לא יכול, מספיק!"אבל הוא משך אותי בחוזקה והואץ. לא היה אכפת לי אם נשמע אותנו, הרגשתי בתוכי גל חם עולה. אלכס לחצה את הפטמה שלי, והגל כיסה אותי בראשו. זה היה האורגזמה החזקה ביותר בחיי.

על חוף לא מוכר עם בחור לא מוכר, הרגשתי מינית, חמה וחיה. אשר מעולם לא היה אפילו לפני פרידה. כשחזרנו לחברים, התברר שאף אחד לא שם לב בהיעדרותנו. שחר בא, והגיע הזמן להיפרד. למחרת, כבר נוהגתי באוטובוס. אלכס עזב אותי את החדר שלה, אבל מעולם לא קראתי. רציתי שנחבר לנו זיכרון בהיר, ולא שגרתית. הרפתקה קיץ זו הפכה הסוד היחיד שלנו.

Просмотров: 4497 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar