MENU

נושא הגאווה גבירותיי יפה, חזה אלסטי. במרדף אחר חזה מפתה נשים ללכת כמעט לכל. השיחה הנוכחית שלנו עבור אלה שרוצים לגלות איך מין משפיע על החזה. לפרטים נוספים לחצו כאן

התוכן של המאמר

1 אנטומיה קטנה 2 ממה גודל החזה תלוי? 3 סוכני צמיחה של חזה 4 prosthetics כמו שיטת צמיחה השד 5 תרבות פיזית לצמיחת השד 6 מין וגודל השד

מעט אנטומיה

חזה של נשים מורכב שבור על ידי מחיצות פוליקי. הם מורכבים רקמות חיבור ושומן. המספר שלהם משתנה מ - חמש-עשרה עד 25. בעזרת רצועות מיוחדות, החזה מחובר שריר החזה. צרורות אלה כל כך רזה כי הראשון בתהליך של צמיחת השד, ולאחר מכן בתהליך של גיל תצורות הם מת ... Читать дальше »

Просмотров: 113 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

ידעתי איך לחיות יפה, מסופק מבריק, יש צורך למצוא עבודה טובה עם רווחים גבוהים. בשל היעדר השכלה גבוהה, אני פשוט לא יכול למצוא עבודה הגון במשך זמן רב כדי לקבל רווח יציב וגבוה. הישועה בשבילי היתה שדה הפנאי, ששינה את חיי. הפכתי למודל ליווי עבור גברים VIP, זכה בכסף גדול ולא סירבו. תודה לאתר "עיסוי", אשר ממש שינתה את חיי והוביל אותי לסוכנויות מודרניות בשעות הפנאי.

עברתי לגור במוסקבה בלי לחכות. החיים המטרופולינים שלי התחיל בהיר מאוד, יפה ובלתי צפוי. אני לגמרי מומס בעבודה, כי התמיכה של גברים עשירים בפגישות שונות, טיולים למסעדות, באמת אהבתי את הידע. כך דמיינתי לעבוד עם הכנסה גבוהה במוסקבה. התחלתי לקבל את ההנאה המקסימלית של החיים, כי היה לי את ההזדמנות לא להכחיש שום דבר, כדי לקבל כל מה שאני רוצה - זה היה המטרה העיקרית שלי אשר J יצרה קשר את כדור הפנאי. ... Читать дальше »

Просмотров: 120 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)