MENU

מרגרה היא סגנון ריקוד מהשושלת העלאווית, הנהוג בעיירות אל ג'דידה וסאלה במרוקו. הוא התפתח במידה ניכרת במהלך ההיסטוריה שנוצרה כשילוב של תרבויות שונות - אנדלוסית, אראגונית, אירופאית ועות'מאנית.

מרגרות מחולקות לשתי קבוצות -

- 'מעלינס' המבצעים פרשנויות לפסוקים פיוטיים, בהיותם ריקודים קצביים בליווי תופים המעניקים קצב אינטנסיבי ואנרגיה דינמית

- 'לקום' שהם פרקטיקות פחות רשמיות המבוצעות עם נשים שמתאספות במפגשים חברתיים

ריקוד מרגרה הוא צורת ריקוד עממי הכוללת ריקוד עם פירואטים מרובים ובעלי כוריאוגרפיה רופפת. לנקודת 360 מעלות של מסחרר יש פרשנויות ווריאציות רבות השוכנות במסורות ריקוד מכל האזורים השונים, התרבויות, הריקודים, השירים, התלבושות ואפילו הריקודים שניתנו כביכול כרצון עולי רגל לתת כבוד למקדשים בתוך הודו.

... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

מלווים הם חברה מקצועית בתשלום כדי ללוות מישהו לאירוע, טיול או מסיבה. מלווה עשוי להיות נוכח על מנת לספק לחגיגות או טקסים מידה מסוימת של רשמיות ומכובדות. לחלופין, הוא או היא עשויים לספק אירוע חברתי מזדמן יותר.

שירותי ליווי ומוצרים המציעים ליווי להשכרה ניתן לנצל לכל סוג של אירוע או מסיבה. עם זאת, הליווי אינו בן אדם משמעותי של מישהו שהוזמן לתייג כפלוס אחד שלו. הם נשכרים במקום בדיוק כמו קייטרינג, מעצבי יופי ושיער, מעצבים ועוזרים אישיים נשכרים על ידי אדם המעוניין לארח אורחים באירוע.

נכון לעכשיו, ישנו שוק בעלייה של ליווי אנושי שמקורו בבובות דמויות בובות דומות ל-RealDoll בשם Samantha - שיש בה אינטליגנציה מלאכותית שמפתחת רגשות הדומים להתאהבות בבעל הבובה.

בשונה מעיסוי אירוטי מקצועי או ספר ספורטיבי, רוב שירותי הליווי מציעים לא רק אינטימיות, אלא גם תמיכה או הגנה רגשית. השירות מתמקד לרוב במתן חוויות רגשיות ואינטימיות ... Читать дальше »

Просмотров: 77 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

עיסוי הוא מגניב ואירוע. אומרים שזו יכולה להיות הטכניקה הטובה ביותר עבור אנשים ליהנות מהחיים שלהם. אז אל תפספסו את ההזדמנות הזו. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בירושלים/|https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/

עיסוי היה מותרות בעבר שכן זה היה טיפול יקר השמור רק לבעלי כיסים עמוקים. הביקוש (והמחירים) עלו בשמיים כאשר הם הוגדרו כתרופה לכל דבר, מדיכאון ועד כאב כרוני ועד נדודי שינה - אפילו אי פוריות או ירידה במשקל. אז, בתחילת שנות ה-90, פלשו רשתות עיסוי זולות לפרברים ולקניונים. יתכן שתמצא כמה מהלכי עיסוי הם ארוטיים מדי וחסרים את האינטימיות שהם צריכים לקבל עיסו ... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)