MENU

17:28
מהו טיפול עיסוי טנטרי

כשאנחנו מתחילים להשתמש במילה 'טנטרי', רובנו בדרך כלל מתייחסים לזה כסוג של מסורת מזרחית מלפני אלפי שנים. או אם אתה מודע למציאות העכשווית יותר, אולי אתה יכול לקשר את המילה טנטרי עם התעלסות איטית שאמורה להימשך שעות על גבי שעות.

בניגוד לאותם רעיונות מסורתיים של מה זה טנטרה, לעיסוי טנטרה אין קשר לדת או לרוחניות, אלא הוא מושרש במסורת הודית עתיקה. מעסים ומעסים ברחבי העולם חולקים אמונה דומה שלטיפול עיסוי עשויה להיות השפעה עמוקה על ההוויה החברתית שלך, בריאות הנפש כמו גם הבריאות הפיזית.

עיסוי גוף שלם מעודד מודעות לפוטנציאל החושני והמיני של האדם, הכולל את הנפש, הגוף והרוח.

עיסוי טנטרי לכל הגוף הוא טכניקה שפותחה על ידי זוגות טנטריים מנוסים כאמצעי להזרים חושניות עם אהבה וידידות בין בני זוג מיניים.

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי רקמות עמוק.

מדובר בשימוש בטכניקות חושניות ובכוונה לשחרור מחסומים פסיכולוגיים לא מודעים ורגשות שהודחקו זה מכבר שחסמו את הרדיפה שלך אחר הנאה, אינטימיות, הגשמה ופוטנציאל אנושי... המטרה של עיסויים טנטריים היא לאפשר לאנשים לחוות מצבי הרפיה עמוקה , התגלות, התעלות והתממשות.

עיסוי טנטרי הוא עבודת גוף טיפולית חושנית, שיכולה לעורר את אנרגיית השאקטי באנשים. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Holon.php

העיסוי הטנטרי הוא צורת הריפוי העתיקה ביותר ומשמשת לשמירה על בריאות טובה ואושר. אין לזה שום קשר למין, אלא הוא מסע רוחני שיכול אפילו להחזיר אנשים אחורה בזמן כדי לרפא את ההווה שלהם.

זוהי אחת המסורות הרוחניות העתיקות ביותר הידועות כטנטרה על ידי ההינדים, אשר תוכננה ללמידה על עצמך.

אנשים יכולים גם לתקשר עם מה שאולי איבדו קשר איתו באמצעות צורת האמנות הפשוטה הזו.

אין הנחיות קשות או מפורטות לתהליך שלה מלבד שלילה או לפעמים חיוך תוך כדי קשר עין - זה כל מה שיש.

מכיוון שבריאות מינית היא דאגה מרכזית עבור כל האנשים, בחלק זה אנו מציגים לכם, באישור של Tantra Luxury Resort & Spa על Bondi, מהו טיפול עיסוי טנטרי וכיצד הוא שונה מהרגיל.

עיסוי טנטרי שונה מעיסוי מיני רגיל שמתרכז רק בהפגת מתחים פיזיים בגוף. ואילו עיסוי טנטרי פותח חסימות באזורים שונים בגוף שבהם נגרמו פגיעות פיזיות או רגשיות בעבר.

Просмотров: 78 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar