MENU

כשאנחנו מתחילים להשתמש במילה 'טנטרי', רובנו בדרך כלל מתייחסים לזה כסוג של מסורת מזרחית מלפני אלפי שנים. או אם אתה מודע למציאות העכשווית יותר, אולי אתה יכול לקשר את המילה טנטרי עם התעלסות איטית שאמורה להימשך שעות על גבי שעות.

בניגוד לאותם רעיונות מסורתיים של מה זה טנטרה, לעיסוי טנטרה אין קשר לדת או לרוחניות, אלא הוא מושרש במסורת הודית עתיקה. מעסים ומעסים ברחבי העולם חולקים אמונה דומה שלטיפול עיסוי עשויה להיות השפעה עמוקה על ההוויה החברתית שלך, בריאות הנפש כמו גם הבריאות הפיזית.

עיסוי גוף שלם מעודד מודעות לפוטנציאל החושני והמיני של האדם, הכולל את הנפש, הגוף והרוח.

עיסוי טנטרי לכל הגוף הוא טכניקה שפותחה על ידי זוגות טנטריים מנוסים כאמצעי להזרים חושניות עם אהבה וידידות בין בני זוג מיניים.

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי רקמות עמוק.

... Читать дальше »

Просмотров: 76 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

פטרישיה דאו, שישבה בלובי של בניין הדירות הגבוה שלה, תיארה את העיסוי האירוטי של אוסטין שקיבלה מאחד המטפלים בעיסוי שמצאה ב-Spa Finder.

סיכום:

בהתבסס על קטע זה, משתמשת סוקרת את החוויה שלה עם מעסה ארוטי אוסטין מ-Spa Finder. פטרישיה מתארת כיצד המעסה הלא ידוע הזה סיפק חוויה עמוקה ומספקת. היא חשה לחץ עמוק שהוביל אותה להאמין ש"משהו פשוט נלחץ החוצה" (בין היתר). המטפל גם משלב בצורה חלקה היבטים שונים כמו ליטופים, נגיעות ומשיכות כף יד או כוסות רוח על מנת ליצור את האווירה המהורהרת הכוללת שהוא רצה שתשאיר ללקוח תחושה של שלווה. היא מכירה בכך שכל סוגי המעסים מציעים סוג ייחודי של חוויה ומי שתחליט לבקר הוא בסדר בספר שלה, אבל תמיד זוכרת שהם לא תחליף לבעיות שלהם להתחכך בעובדה זו בדיוק.

עיסוי הוא הרבה יותר מסתם דרך לרפא שרירים כואבים או לרפא כאב ראש. הוכח כי עיסוי מוריד כולסטרול, מקל על מתחים, מקדם ירידה במשקל ומחזק ... Читать дальше »

Просмотров: 71 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)